...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Monday, March 2, 2009

ramuan minyak lintah...

lintah kedah selalu melayari dan melayan blog serta artikel berkaitan lintah. yang terbaru... lintah kedah ada baca artikel dalam berita harian 1 mac 2009.

dalam artikel tu... dia menceritakan tentang seorang seorang anak muda yang berjaya menternak dan mengusahakan bisnes berasaskan lintah.

lintah kedah tertarik tentang ramuan yang digunakan untuk buat minyak lintah...
"...beliau juga turut menghasilkan minyak lintah yang dihasilkan dengan ramuan campuran termasuk minyak kelapa dara, lada hitam, biji sawi, yang dijual pada harga...." "...minyak lintah yang dihasilkan itu akan diproses selama 40 hari termasuk ditapa sebelum diisi ke dalam botol..."
BERITA HARIAN 1/3/09

memang ternyata... ramuan yang diadun dan direncah akan menghasilkan produk yang berkhasiat untuk kesihatan... semua ramuan tadi mempunyai khasiat yang tersendiri...

untuk pengunjung blog lintah kedah... sapa-sapa yang nak buat minyak lintah.... kenalah pi belajaq dulu nooo... jangan pulak khasiat lain yang dihajat... khasiat lain pulak yang dapat... hahaha...

.

No comments:

galeri kami... untuk anda...