...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Monday, April 13, 2009

"ayon" baru keluar hospital...

lintah minta maaf banyak-banyak sebab agak lama tak update blog ni... al maklumlah... tetiba jer anak lelaki lintah jatuh sakit dan terpaksa ditahan di wad.

pelik juga lintah tengok penyakit ni... nampak macam penyakit kaki, tangan dan mulut...tapi bukan!. tengah malam lintah bawa anak lelaki lintah yang darjah dua tu ke bahagian kecemasan hospital bentong. alhamdulillah... nasib baik tak bahaya.. kata doktor penyakit impetigo!..

kena la tahan kat wad untuk pemulihan dan pemantauan hinggalah hari rabu lepas. lintah terpaksalah menjaga dia kat wad dengan isteri bergilir-gilir...

lintah janji dengan dia... kalau cepat sembuh... lintah bagi hadiah. hadiah yang boleh memotivasikan dia untuk melawan penyakit secara psikologi.

jadi... untuk tunai janji, kemarin lintah ber"cuti-cuti malaysia" ke cameron highlands. bawa sekeluarga... sebagai hadiah 'ayon' cepat sembuh...

lintah: terima kasih banyak-banyak kepada doktor, misi dan kakitangan wad kanak-kanak hospital bentong pahang.

.

No comments:

galeri kami... untuk anda...