...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Monday, April 20, 2009

kursus/taklimat penternakan lintah percuma !!!...

lintah kedah telah mengorak langkah setapak lagi dengan menawarkan kursus/taklimat penternakan lintah secara berkelompok dengan percuma kepada semua bakal penternak.


sebelum ini, pengurusan lintah kedah mempraktikkan taklimat secara percuma kepada individu yang berminat setiap hari. tak menang tangan dan mulut kami memberi taklimat... jadi untuk pengurusan masa yang cekap, lintah kedah mengambil keputusan menyampaikan taklimat ini secara berkelompok pada hujung minggu...

dengan ini... anda sebagai bakal penternak boleh merancang masa anda dan kami di lintah kedah boleh membuat persediaan yang lebih baik.... kalau kursus ramai-ramai tentu banyak yang nak berkongsi pendapat. di sana nanti kita rungkaikan bersama-sama...


taklimat modal, kaedah menternak dan konsep pemasaran yang efisyen akan di adakan pada :

tarikh : 2 mei 2009 (sabtu)

masa : 9.00 pagi

tempat : tapak projek ternakan lintah kedah
1074A kg tempoyak, merbok, kedah.

sila sms nama, no. kad pengenalan, alamat dan email kepada en.fikri (pengurus lintah kedah) di 013-3507765 sebelum 29 april 2009.

tiada yuran kursus dikenakan dan anda juga boleh menyumbang seikhlas hati ke dalam tabung taklimat lintah dimana sebahagiannya nanti akan disalurkan ke lujnah kebajikan dan khairat kematian masjid al-irsyad kampung tempoyak.

p/s : ini adalah taklimat kelompok yang pertama... jumpa anda di lintah kedah...

.

No comments:

galeri kami... untuk anda...