...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Monday, August 31, 2009

lintah @ AIMST university

pada 29.08.09 yang lalu, lintah kedah menerima kunjungan daripada pelajar dan seorang pensyarah AIMST university kedah. kami dengan lapang hati mengalu-alukan kunjungan mereka.

menurut pensyarah AIMST university tersebut en hishamudin bin rahmat, beliau mengiringi 2 orang pelajar akhir pengajian bioteknologi bagi mendapatkan sampel-sampel lintah untuk dijadikan bahan ujikaji. mereka akan mengkaji berkaitan bahan yang terdapat di dalam air liur lintah yang dikatakan sangat baik untuk perubatan.
apabila ditanya tentang lokasi kami, mereka mengetahui tentang lintah kedah melalui blog ini. kami merasa bangga kerana ternyata penggunaan blog ini dapat menyalurkan informasi kepada semua.

adalah diharapkan ujikaji yang dijalankan nanti menemui sesuatu yang bermanfaat untuk kita semua. lintah kedah sentiasa ingin membantu dan berkerjasama dengan sesiapa saja yang berminat mengkaji dengan lebih mendalam berkaitan lintah.
.

No comments:

galeri kami... untuk anda...