...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Tuesday, July 29, 2008

eh... seekor jer ?.....



seekor jer?...
ini sebenarnya nak cuba rasa macam mana gigitan lintah. bila jer letak lintah atas dada... terus dia cari tapak untuk cucuk. geli pun ada... gerun pun ada... tapi tahan aje lah...

lebih kurang 40 minit lintah jatuh tergolek... lepas tu ambil lagi seekor... nak letak dua sekali, almaklumlah...
tak lah sakit sangat... kata orang tu lah...

ini adalah gambar orang yang berani nak cuba bekam guna lintah. penulis blog sendiri hanya berani pegang jer... rasa geli nak bagi darah free kat lintah nie... biar jer lah orang lain cuba dulu...

Lintah: mana-mana ada orang nak datang lintah kedah nak ’derma darah’... silakan...

6 comments:

ZAMZ said...

emm ok ke bekam guna lintah,,apa perbezaan nya lepas bekam dgn sebelum

lintah said...

...2 ekor jer guna tu... lintah ada terbaca bekam lintah ada di sekitar kl...
orang tu kata lega sikit gatal kat dada tu...

ANJUNGSENA said...

salam ket
nanti boleh aku p bekam kat merbok. tapi guna lintah yang kocik-kocik dah le..bukan takut.. geli...dah lama tak main lintah. biasala dah jadi cikgu ni, tak ingat asai mai dari bendang juga.

lintah said...

...mai lah kita pakat cuba...

razifembi said...

nak cuba bley ... tapi kena bagi pengsan dulu ... aku takot tahap gaban ...

lintah said...

aku pun gabra juga kalau saja2 nak letak lintah kat dada....
nak bela, nak pegang ok la....

galeri kami... untuk anda...