...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Friday, July 4, 2008

rakan kongsi.

En Shakir dan Pn Maimun adalah salah seorang rakan kongsi. Mereka merupakan abang sulung dan kakak ipar En Fikri. Buat masa ini, mereka tidak dapat memberikan komitmen 100% memandangkan mereka mempunyai kerjaya sendiri di Karak, Pahang. Namun, segala sumbangan idea, pandangan dan penambahbaikan projek akan dikongsi bersama rakan kongsi yang lain.


En Kasyfi menaruh harapan yang tinggi dalam projek ternakan lintahfarm ini memandangkan ini kali pertama beliau menceburi bidang ternakan lintah. Beliau merupakan rakan usrah En Fikri dan sama-sama membesar sebagai budak kampung. Beliau turut sama mengikuti kursus ternakan lintah. Kini, beliau berkhidmat di USM Pulau Pinang.


Cik Nadirah adalah rakan kongsi wanita yang percaya akan potensi ternakan ini. Beliau yang berkelulusan bac perniagaan turut memberikan kepercayaan penuh dalam usaha membina projek ini. Beliau kini menetap di Beranang Selangor.

No comments:

galeri kami... untuk anda...