...selamat datang...

informasi terbaru di blog lintah kedah disenaraikan di bahagian atas bagi memudahkan pengunjung.

bagi pengunjung baru, kami mengsyorkan supaya anda membaca informasi bermula dari bahagian bawah "posting" ke atas untuk mengetahui lebih lanjut pengoperasian lintah kedah.

anda juga dijemput bersembang-sembang dengan kami di lintah online chat..

Sunday, October 19, 2008

pembungkusan : "balang" lintah...

"pembungkusan" lintah sebelum penghantaran kepada para pembeli adalah sangat penting. kami di lintah kedah amat menitikberatkan tentang kebersihan dan kualiti lintah.

satu lagi perkara yang tidak kurang pentingnya ialah keselesaan lintah dalam "balang". lintah kedah menggunakan "balang" yang bersesuaian untuk "pembungkusan lintah". setiap balang mengandungi 200 ekor induk. ini adalah jumlah yang bersesuaian dengan isipadu "balang".

pengendalian "pembungkusan" lintah tidaklah semudah yang disangkakan. induk lintah akan dikira dengan teliti kerana kami tidak mahu para pembeli mendapat lintah yang kurang daripada yang sepatutnya. jika terdapat lebihan lintah daripada yang sepatutnya... itu adalah "bonus" untuk pembeli. kami memberi jaminan bahawa setiap "balang" lintah induk tidak akan kurang daripada yang sepatutnya.

segala pertanyaan berkaitan lintah di lintah kedah... hubungi terus en fikri di talian 0133507765. beliau sedia menjawab pertanyaan anda...

.

No comments:

galeri kami... untuk anda...